Niewielu szefów firm wyobraża sobie rekrutację pracowników, ważne spotkania biznesowe, czy organizację okolicznościowych poczęstunków dla pracowników, bez dobrych stołów konferencyjnych. Szukasz stołów do swojego biura? Zobacz, czym warto się kierować!
Czym powinien charakteryzować się stół konferencyjny?
Dobry stół konferencyjny przede wszystkim powinien być duży i stabilny. Podczas spotkań wszystkie siedzące przy nim osoby muszą czuć się komfortowo i wygodnie – mieć miejsce na laptopa, notatki czy przeglądanie katalogu z ofertą. Nogi stołu powinny być odpowiednio wyregulowane, tak, by swobodnie mogła wsunąć nogi pod blat nawet siedząca na krześle wysoka osoba, nie powodując przy tym poruszania się całego mebla. To znacząco ogranicza przykre sytuacje, gdy na któregoś z gości firmy wyleje się stojąca na stole kawa. Dobry stół konferencyjny musi być łatwy do utrzymania w czystości. Jeśli będą na nim zostawały plamy od długopisów, markerów czy napojów, szybko zacznie prezentować się niechlujnie i nieestetycznie.
Jak wybrać stół do biura?
Stoły konferencyjne zawsze powinno się dobierać do rozmiarów pomieszczeń, w których będą one użytkowane. Mebel powinien mieć kształt prostokąta lub owalu, aby wszystkie siedzące przy nim osoby mogły się widzieć. Stół musi być duży, jednak nie może całkowicie zdominować np. sali konferencyjnej – trzeba pamiętać jeszcze o przestrzeni wokół niego, ułatwiającej przechodzenie uczestnikom spotkania. Jeśli stół ma być użytkowany okresowo, warto pomyśleć o modelu składanym, który zajmuje mniej miejsca podczas przechowywania w firmowym magazynku, lub nawet – stojąc pod ścianą. Oczywiście mebel powinien też pasować swoim charakterem do stylu aranżacji biura.